Skip to content
02/03/2011 / filsoof13

این روزها نوشتن برایم سخت شده است. بی‌تابم، فکرم مغشوش است و نمی‌توانم تمرکز کنم. اتفاقات آنقدر سریع و بی‌وقفه برایم رخ می‌دهند که فرصتی برای درک کردنشان ندارم. بعضی وقت‌ها زندگی مثل توپی است که در سرپایینی افتاده است و هرچه دنبالش می‌دوی نمی‌توانی به آن برسی. جز کارهایی که واقعا مجبور به انجامشان هستم، هیچ کاری را انجام نمی‌دهم. احساس می‌کنم سرم خیلی سنگین است و انگار گردنم را می‌خواهد خرد کند. گاهی حس می‌کنم از شدت و زیادی احساسات متفاوت و گاه متناقض قلبم در آستانه انفجار است. سعی می‌کنم منطقی رفتار کنم ولی سرشار از تردیدهای فراوان هستم. گاهی حس می‌کنم همه چیز همانقدر غیرواقعی است که دنیای بیرون از زیر آب به نظر می‌رسد، لرزان، رقصان و درخشان. با همه این‌ها، اما، شادم. شادی ملایم مخملی آرام آرام در قلبم پیش می‌رود و بعد از ماه‌ها صبح که از خواب بیدار می‌شوم از خودم نمی‌پرسم چرا.

منی را که این روزها هستم نمی‌شناسم.

پاسخی بگذارید

