Skip to content
26/01/2011 / filsoof13

هنر زیبایی را آشکار می‌سازد و همین جهت مایه شادمانی زندگی می‌شود. دین محبت می‌آورد و موسیقی زندگی است. علم با حق و راستی و عقل سروکار دارد و مایه هوشیاری نوع بشر می‌شود. به هر سه این‌ها نیازمندیم؛ هم به هنر، هم به دین، هم به علم. علم به صورت مطلقی برای زندگی لازم است ولی هرگز به تنهایی کافی نیست.

مقدمه‌ای بر جهان‌بینی اسلامی، انسان و ایمان، مرتضی مطهری

2 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. Arash / ژانویه 26 2011 11:43 ق.ظ.

    سلام دوستم
    بالا خره تورنومنت امتحاناتم تموم شد.
    ايشالا اين ترمم شاگرد اول ميشم !!!!!
    خب يك دو هفته اينجا نبودم چقدر خبر زياده،اول از همه چيز خيلي خوشحالم كه انتقاد هام باعث پيشرفت وبلاگت شده اخه خواننده هاي وبلاگت از 2.5 تا به 7-8 تا ارتقا پيدا كرده و اين يعني يك پيشرفت 200% كه تويه اين مدت كم فوق العادس……
    واقعا كه كارم خيلي درسته به من ميگن يه ادم موفق،چقدر خودمو دوست دارم!!!!!!!!
    بيخيل زياد دور نشيم
    چند تا نكته ديگه هم هست كه بايد رعايت كني
    1.اول از همه چيز از دادن پست هايي مثل اين خودداري كن اين نوشته خوبيه قبول ولي تقريبا خيلا خوندنش اينجا جاش نيست و يا مثلا پستي مثل اين»تظاهر كن ازم دوري تظاهر ميكنم هستي» اخه اسم اينم شد پست؟
    اين اهنگه ديگه همه گوش دادن و قطعا اهنگش از متن شعرش هم قشنگ تره،اين پست بيشتر شبيه احساسات درونيت مي مونه كه احتمالا اون موقع قليان كرده!!!!!
    و البته اين پست «خوش امدي»……
    شايد الان بگي وبلاگه خودمه اختيارشو دارم در پاسخ به تو فرزند عزيز بايد بگم كه
    ببين زماني كه تو وبلاگ زدي بايد به اين فكر ميكردي كه اين وبلاگ خواننده هايي غير از خودتم داره پس نبايد فقط واسه خودت بنويسي اگه قرار بود فقط واسه خودت بنويسي يه پنجره تو ورد باز ميكردي هرچي دلت مي خوات واسه خودت مينوشتي!!!!!
    غير از اينه؟؟؟
    ادمي موفق كه از بزرگترش حرف گوش كنه انتقاد پذير باشه……..
    تا جايي كه مي توني پست هاي واقع گرايانه بده اون پست کوچک، بزرگ خيلي جالب بود و البته نظر دوستمونم (خودم) در بارش شنيدني بود.
    البته اميدوارم خودت نبوده باشي!!!!
    2.پست هاي اخير بدون اسم شده و اين خيلي بده…
    3.توصيه ميكنم براي هر پستي يه عكس انتخاب كن به متنت روح ميده و باعث ميشه وبلاگت از خشكي در بياد هركي براي اولين بار بياد ترغيب ميشه متن هارو بخونه يه مدتي اين كار كردي اگه اشتباه نكنم تو پست هاي محرم بود ولي ادامش ندادي نميدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    4…..
    خب اين همه از معايبش كه گفتيم بهتره يكم از مزاياشم بگيم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    راستش مزاياشو نميتونم نام ببرم فقط بايد بگم كه نوشته هات جذاب و واقع گرايانس من به چندتا از دوستام كه ادرس اين وبلاگو دادم بعد از اين كه خوندن هممون رويه اين مساله اتفاق نظر داشتيم!!!
    چه تفاهمي……..

    • filsoof13 / ژانویه 26 2011 11:32 ب.ظ.

      سلام. این جواب رو می‌نویسم چون تو وقت گذاشتی و اون کامنت رو نوشتی.
      1- وبلاگ نمی‌نویسم که خواننده جمع کنم، اینجا می‌نویسم چون بینهایت به حرف زدن از خودم نیاز دارم به همین دلیل شخصی می‌نویسم، یک خطی و بدون توضیح و به کسی که برام مهم هست خوش‌آمد می‌گم. راستش رو بخوای می‌دونم دو نفر خواننده ثابت دارم که به دلیل احترامی که براشون قائل هستم برای من کاملا کافی هستند.
      2- عکس انتخاب نمی‌کنم چون خیلی وقت‌ها عکس برای مخاطب معنای شخصی بیشتری از نوشته داره. در مورد محرم، اونقدر این موضوع برای من پیچیده است که احساسم رو با هیچ چیز جز اون عکس، اون پرچم سرخ در مقابل آسمان ابری و شهر خاکستری و برق طلایی اون گنبد، نمی‌تونستم ابراز کنم.
      3- «خودم» هم خودم نیستم! (در این لحظه گذاشتن دونقطه‌دی واجب کفایی است!)
      4- مهمتر از همه اینکه، اینجور پستها برای من خیلی مهم هستند. کسی که اینجا هستم، شخصیتی است که بیرون از این وبلاگ کاملا مخفی می‌کنمش. این وبلاگ بخش نه چندان بزرگی از من پنهان شده، است. پستهایی که در دسته تامل میذارمشون بخش مهمی از جدال درونی و دائمی من هستند که متاسفانه به هیچ وجه جایی برای ابراز اونها ندارم. درنتیجه اگر آدمها دوست ندارن این چیزا رو بخونن، خب میتونن برن وبلاگهای دیگه رو که دوست دارن بخونن.
      5- مرسی برای توجهت.

پاسخی بگذارید

