Skip to content
09/01/2011 / filsoof13

يعني ناشي از تب است؟

در يك ليوان هديه سراميكي سرخ و سبز نسكافه داغ خورده‌ام. روي مبل راحتي در يك اتاق گرم دراز كشيده‌ام و فيلم ايراني درجه سه گل و بلبل تماشا كرده‌ام. بعد به اتاقم پناه آورده‌ام. به پسرك همكار در مسنجر گفته‌ام كه برود مناره‌هاي مسجد پشت دانشكده را تماشا كند كه چقدر فولادي و نچسب و بردل‌ننشين هستند. يك بستني شكلاتي خورده‌ام و مست از تب، حس مي‌كنم كه شب جان دارد. آن بيرون، نفس مي‌كشد. دلم مي‌خواهد هميشه همين نيمه‌شب تنهاي مرموز باشد. دلم روز و روشني نمي‌خواهد. دلم نيمه‌شب تنها و من و تاريكي و گرماي اتاق و تنهايي و تنهايي و تنهايي مي‌خواهد.

عاشق اين مرد شده‌ام؛ فرناندو پسووا. يك وقتي در گذشته تاريخ و امروز زندگي خودش و من گفته است: «سكوت دارد جسماني مي‌شود، و بدل به چيزي مي‌گردد.» و در آن ويرگول (؟!؟) عبرتها نهفته است اگر عبرت‌گيرنده باشند.

3 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. متا / ژانویه 9 2011 7:01 ق.ظ.

    چقدر تجربه ی وسوسه بر انگیزی

  2. نام میخوای چه کار دیگه گذرم اینجا نمیوفته!!! / ژانویه 9 2011 11:23 ب.ظ.

    سلام
    آقا یا خانمی که این وبلاگو داری!
    من واقا بهتون تبریک میگم جایزه مزخرفترین وبلاگ سالو باید به شما داد!!!!!!
    این تنها وبلاگی بود که من فقط یه صفحه شو خوندم ولی راستش دلم نیومد نظر ندم گفتم شاید زین پس یه ذره پر محتواتر بنویسی!!!
    اها راستی یه نصیحت برادرانه اگه عاشق شدی برو به دختره بگو یا اگه روت نمیشه خیلی نجیبی به مامانت بگو یا حداقل ادرس وبلاگ تو بهش بده اینجوری زودتر به نتیجه میرسی……

    • filsoof13 / ژانویه 10 2011 1:03 ق.ظ.

      فرزند! من خود دختر مي‌باشم! آنجا كلمه «مرد» را نديدي؟ حداقل يكبار مي‌خواندي بعد فحش‌كشان مي‌رفتي.

پاسخی بگذارید

