Skip to content
07/12/2010 / filsoof13

بهانه‌گیر بداخلاق

یک محرم دیگه. صدای نوحه‌ای از دوردست میاد. من روزشماری می‌کنم. کاش می‌تونستم این پانزده روز رو بذارم کنار و فردا صبح، صبح روز شانزدم باشه. کاش می‌تونستم عاشورای پارسال رو فراموش کنم، اربعین پارسال رو. کاش می‌تونستم دو سال گذشته رو از زندگیم حذف کنم. یک هیئت سر کوچه ما خیمه زده، یک خیمه بزرگ با پرچم‌های بلند سبز که با نسیم تکون می‌خورن. هر وقت که پرچم‌ها رو می‌بینم بغض می‌کنم. بعد به خودم می‌گم؛ گریه نمی‌کنی، گریه نمی‌کنی، اگر گریه کنی من می‌دونم و تو. مثل فنری شدم که فشرده شده، متنظر یک تلنگرم برای در رفتن. تمام روز رو به دویدن می‌گذرونم. حتی یک ربع هم وقت اضافی برای لحظه‌ای مکث کردن به خودم نمی‌دم. برنامه‌ها رو پشت سر هم می‌چینم. سر هر قراری دیر می‌رسم و مجبور می‌شم عذرخواهی کنم. باید هرطور شده این پانزده روز رو بگذرونم.

پ.ن. : هر کسی ایمیل مثبت‌اندیشی برام بفرسته، از این ایمیل‌هایی که چندتا عکس از طبیعت با نوشته‌های گل و بلبل داره، در جواب براش چندتا فحش می‌فرستم. همین الان گفته باشم.

پاسخی بگذارید

