Skip to content
03/12/2010 / filsoof13

در بزرگداشت آنچه گذشته است

منو حالا نوازش کن،که این فرصت نره از دست، شاید این آخرین باره که این احساس زیبا هست.

منو حالا نوازش کن، همین حالا که تب کردم، اگه لمسم کنی شاید به دنیای تو برگردم.

هنوزم میشه عاشق بود، تو باشی کار سختی نیست، بدون مرز با من باش، اگرچه دیگه وقتی نیست.

نبینم این دم آخر تو چشمات غصه میشینه، همه اشکاتو میبوسم، میدونم قسمتم اینه.

تو از چشمای من خوندی که از این زندگی خسته‌ام، کنارت اونقدر آرومم که از مرگ هم نمی‌ترسم. تنم سرده ولی انگار تو دستای تو آتیشه، خودت پلکامو میبندی و این قصه تموم میشه.

هنوزم میشه عاشق بود، تو باشی کار سختی نیست، بدون مرز با من باش، اگرچه دیگه وقتی نیست.

نبینم این دم آخر تو چشمات غصه میشینه، همه اشکاتو میبوسم، میدونم قسمتم اینه.

پ.ن. : کسی که اینجا هستم، خیلی شخصیه. آدرس اینجا رو به کسایی که دوست داشتم آدم ِ اینجا رو بشناسن دادم اما معنیش این نیست که بیرون از نت می‌خوام در موردش حرف بزنم. متوجه مرز بین واقعیت ِ بیرون و من ِ این دنیای مجازی باشید لطفا.

پاسخی بگذارید

