Skip to content
14/11/2010 / filsoof13

نتیجه‌گیری، هوشیارانه (؟!)

دوستم ه. امروز به من گفت؛ خدا برای اینکه حداقل اصطکاک رو با تو پیدا کنه همه چیز بهت داده ولی باز هم تو یک سر سوزنی پیدا می‌کنی که بهش گیر بدی. راست گفت. می‌دونم که خیلی وقته تبدیل شدم به یک احمق بهانه‌گیر. سعی می‌کنم یادم نگه دارم که میشه با دید بهتری هم به زندگی نگاه کرد، مثل وقتی که عینک آفتابی‌ام را می‌زنم، از پشت شیشه قهوه‌ایش دنیا زیباتر به نظر می‌رسد. باید یادم بماند که معلوم نیست که حقیقتی وجود دارد یا نه، صرفا چیزی که می‌بینیم واقعی است.

به این نمی‌گویند خوش‌بینی، می‌گویند تلاش برای ادامه زندگی.

پ.ن. : خودم می‌دانم که علائم نگارشیم واقعا افتضاح است، اما بیخیال.

پاسخی بگذارید

